מידע משתנה

שילוב בין מסורת לחדשנות עם קריצה אישית? אפשר ואפילו מומלץ!

בשנים האחרונות התחוללו שינויים מרחיקי לכת בדפוסי הצריכה ובזירה השיווקית:
היקפי התפוצה של המדיה הכתובה ירדו ואיתם גם היקפי הפרסום. במקביל גם תקציבי והיקפי הפרסום במדיה האלקטרונית (רדיו וטלביזיה) 
הולכים ומצטמצמים והזירה עברה להתנהל בעיקרה ברשת האינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט.

אבל... דווקא עכשיו, כדי לייצר באאז שונה ומקורי,  כדאי ומומלץ לשלב את שיטות השיווק הישנות והטובות עם קריצה קטנה להווה.

איך עושים את זה?

* מעצבים גלויה עם מסר אישי מדליק שאת המשכו הלקוח יכול לראות באמצעות סריקת קוד QR .
* שיווק ממוקד: שולחים ללקוח גלויה בפנייה אישית עם הפנייה למבצעים על מוצרים שמעניינים אותו (גם באמצעות QR). 
* שולחים גלוית ברכה ליום ההולדת/לחג עם קוד QR ובו קישור לשיר רלוונטי. 
* שולחים גלויה עם קוד קופון לקבלת הנחה ברכישה באתר האינטרנט.

ככה או ככה, הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד על מסר אישי וממוקד ככל האפשר: לשלב במסר את שם הלקוח שלכם, 
להתאים את הצבעים והמוצרים ולהפוך את המסר לאישי אליו, כך שהוא לא יוכל להישאר אדיש...

בקוויק קופי תוכל להדפיס חומרים עם נתונים משתנים עד לרמת פרסונליזציה של כל פריט ופריט.
לרעינות נוספים, לייעוץ ולביצוע הזמנת עבודה אנא 
צור קשר עם ג`וליאן בטלפון: 03-6955267


דוגמא להמחשה: דיוור עם נתונים משתנים מלקוח ללקוח

צד א`                                                                                                    צד ב`
דאטה משתנה  דאטה משתנה